گاهي...
Sunday, March 06, 2005
گاهي دوست دارم ساعتها به سپيدي كاغذ نگاه كنم و هيچ چيز ننويسم.
گاهي دوست دارم ساعتها به سپيدي كاغذ زل بزنم و ففط با خودكارم بازي كنم
گاهي دوست دارم ساعتها به سپيدي كاغذ زل بزنم و فقط گاهي با خودكارم خطي روي كاغذ بكشم
گاهي هم مثل باران كلمات رديف مي شوند پشت سر هم و من تماشا مي كنم
گاهي....
اين يك وبلاگ جديد نيست. فقط يك خانه جديد است . يك اسباب كشي . كوچ. سفر . يا هر چيز ديگري كه بشود بهش گفت. حتي مي شود گفت تحريم.
اما هر چه اسمش را مي گذاريد فرقي نمي كند. من از اين به بعد اينجا خواهم نوشت. ( كه البته اين هم فرقي نمي كند.)
نظرات (3)
در 2:11 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

1:yara,yara Gahi dele ma ra be...
2:Ghai delam baraye khodam tang mishavad..
3:Gahi delam baraye digari tang mishavad...
4:Gahi khate ghermezi mikesham bar tamame an 3 Gahi digar....

 
در 2:20 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

Tavalode dobare Mobarak !:)

 
در 3:25 AM, Anonymous Anonymous نوشته...

like tumbler and tipsy days hopefully we will remain in high spirits. well, good day

 

Post a Comment

منو اصلی
آخرين مطالب
لیست دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است